Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Zoradiť podľa:

Zoradiť podľa:

Kľúčové slovo Špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby


Predmety ILS a KZ pri individuálne začlenenom žiakovi so sluchovým postihnutím N

Autor/i: RNDr. Bc. Mária Takáčová

Ako treba postupovať pri individuálne začlenenom žiakovi so sluchovým postihnutím v základnej škole vo vzdelávacej oblasti Špeciálno- pedagogická podpora v predmete Komunikačné zručnosti a Individuálna logopedická intervencia, ak škola nemá logopé...

Prestávky asistenta učiteľa N

Autor/i: RNDr. Bc. Mária Takáčová

Žiak so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami má prideleného asistenta učiteľa. Ten však s ním cez prestávky, kedy vzniká najviac konfliktov, nie je. Asistent trávi čas v zborovni. Akú by mal mať pracovnú dobu asistent učiteľa? Mal by byť po...

Špeciálno-pedagogická podpora u žiakov s vývinovými poruchami učenia N

Autor/i: PaedDr. ThLic. Oľga Pivarníková

Koľko žiakov má byť na hodine vyučovacieho predmetu rozvoj špecifických funkcií? Môžu sa spájať do skupín žiaci s vývinovými poruchami učenia rôznych tried? Žiaci s vývinovými poruchami učenia majú v rámcovom učebnom pláne vyšší počet hodín ako os...

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk