Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Termíny konania prijímacích skúšok na gymnáziá, stredné odborné školy, školy umeleckého priemyslu a konzervatóriá

Publikované: Autor/i: -

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky stanovuje termíny konania prijímacích skúšok na stredné školy pre školský rok 2025/2026 a termín zverejnenia zoznamu uchádzačov podľa výsledkov prijímacieho konania na základe § 66 ods. 5 a § 68 ods. 1 zákona č. 245/2008 Z. z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Prvý termín

  • 28. apríl 2025, v prípade potreby, vzhľadom na počet uchádzačov, aj 29. apríl 2025 a 25. apríl 2025 - pre odbory vzdelávania, v ktorých sa vyžaduje overenie špeciálnych schopností, zručností a nadania
  • 30. apríl 2025, v prípade potreby, vzhľadom na počet uchádzačov, aj 2. máj 2025 - pre odbory vzdelávania, v ktorých sa nevyžaduje overenie špeciálnych schopností, zručností
Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Absolvovanie inovačného vzdelávania N

Publikované:

Inovačné vzdelávanie – príplatok N

Publikované:

Príplatok za inovačné vzdelávanie a rozsah inovačného vzdelávania A

Publikované: Aktualizované:

Dátum nároku na príplatok N

Publikované:

Príčiny zotrvania v tradičnom prístupe k vzdelávaniu N

Publikované:

Zotrvávanie na klasických prístupoch nesúvisí len s nezáujmom, nevedomosťami, neochotou meniť zaužívané. Na základe štúdia literatúry, skúmania edukácie, ale aj na základe rozhovorov s učiteľmi sme toho názoru, že príčiny spočívajú aj v ich obavách pred novým, v ich myslení a v postojoch k novému. Ide o tzv. vnútorné činitele, ktoré vyplývajú z pohľadu učiteľa na nové možnosti, nedôveru k novému, ba aj strachu z neznámeho.