Portál pre riaditeľov škôl a zriaďovateľov
ISSN 1339-925X

Riadenie školy

Poverenie riadením pri vyradení školy zo siete a následnom zriadení nového právneho subjektu

Publikované: Autor/i: JUDr. Matej Drotár

Riaditeľ školy (zvolený nie z kolektívu učiteľov) má pracovnú zmluvu uzavretú na dobu určitú teda na funkčné obdobie riaditeľa školy. Riaditeľ je zvolený a vymenovaný do funkcie, ale v priebehu funkčného obdobia príde k vyradeniu školy zo siete k 31. 08. K 01. 09 je zaradený do siete nový právny subjekt. Riaditeľ vyradenej školy bude poverený riadením do doby riadneho výberového konania. Postupuje s obdobne ako v prvom prípade? Teda k 31. 08 sa odhlási zo všetkých poisťovní, vyčerpá sa dovolenka a pod. Následne sa uzatvorí pracovný pomer na čas poverenia a teda proces s prihlasovaním za zopakuje. V prípade ak ten istý riaditeľ bude riadne vymenovaný do funkcie na 5 ročné obdobie - opäť nová zmluva a postup rovnaký? Je tento postup správny? 

Na zobrazenie tohto obsahu nemáte dostatočné oprávanenie.

Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.

Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).



Diskusia - Počet príspevkov: 0

Odpovedný servis pre predplatiteľov

Vaše otázky pošlite na direktor@wolterskluwer.sk

Aktuálne články

Absolvovanie inovačného vzdelávania N

Publikované:

Inovačné vzdelávanie – príplatok N

Publikované:

Príplatok za inovačné vzdelávanie a rozsah inovačného vzdelávania A

Publikované: Aktualizované:

Dátum nároku na príplatok N

Publikované:

Príčiny zotrvania v tradičnom prístupe k vzdelávaniu N

Publikované:

Zotrvávanie na klasických prístupoch nesúvisí len s nezáujmom, nevedomosťami, neochotou meniť zaužívané. Na základe štúdia literatúry, skúmania edukácie, ale aj na základe rozhovorov s učiteľmi sme toho názoru, že príčiny spočívajú aj v ich obavách pred novým, v ich myslení a v postojoch k novému. Ide o tzv. vnútorné činitele, ktoré vyplývajú z pohľadu učiteľa na nové možnosti, nedôveru k novému, ba aj strachu z neznámeho.